Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

alkisah 1 Aero 1

Sesi Fotografi kelas 1 Aero 1 ; UniKL MIAT (Malaysian Institute of Aviation Technology.
jurugambar ; Aiman Amri
koordinator ; rizarul azim
subjek ; pelajar 1 Aero 1
lokasi ; di hadapan bangunan admin UniklMiat. :)
kamera dan peralatan ; Nikon D90 / 18-105 ; Aiman Amri

terlalu bnyak shoot.
HAHA.
hanya memilih yg sesuai sahajaa. :p
 nampak kandid no 2 di atas ni?
nampak saya tak? di belakang yg terloncat masa org lain sume da habes melompat. ?
HAHA. seksiii sikiittt. aawwwww x)
ni juga kandid sy yg hampir terbang. x)

oh ya, sem 1 da tamat !  x)


*footer*
-cukup la satu sem aku jadik ketua kelas korang. aku taknak jadik ketua lagi sem depan tahu ? x)
-sorry gmbar ni ak xsmpat upload di FB. HAHAHA
-aku sayang dan benci budak2 kelas aku. koranglah kawan aku.  x)


Ciao.
Assalam
:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Mohammad Aiman said...

oh yeah, x bayar royalti guna gambar aku.

tunggu lah surat saman nanti eh?

Muhammad Rizarul Azim said...

=='
kau siapa haa?
x)

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com