Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

contest kesayanganku. x)

heeeheeee.

assalam.
saya baru sahaja aktifkan balik blog ni.
dah lama terbiar ter'corrode' di laman sesawang nih.
bersawang dah rasanya.

tibatiba si TiraAzhar ni tag sy pulak dalam contest ni.
sy pun apalagi, nak join laahh.
walaupun talianmati hampir tiba >.<

sayang.
kalau diikutkan, sayang ni begitu general hinggakan kita sayang semua.
tapi, ya, ada tapinya, mesti ada sesuati yg dikhaskan dalam 'sayang' kita tuh.
seperti sayang seorang anak kepada keluarga, dan juga sayang seorang hamba kepada penciptanya.
:)

saya taknak merepek banyak-banyak.
cukuplah untuk saya katakan, saya sayang henfon saya, motosikal HarleyDavison saya, KumbangHijau saya serta Nikon FM2 saya.
 *banyak kotttt :P:P:p
x)

i love my Sony Ericsson G900 (modded to iPhone)

 i sayang HD Dyna SuperGlide 1.3 i ;)

 i love VW Beetle Hijau i ... weeee  x)

i love jugak Nikon FM2 i. mmuahh mmuuahh



huaarrghhh..
materialistik tak i??
:p


sukahati i lah. dah i sayang.
kankan ;)


yang pasti, Azim sayang semuaaa..

mmmuaahhh

i nak tag Aiman Amri

:)

Ciao !
Salam
:)***(:


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Mohammad Aiman said...

nampak gaya aku akan lambat skit buat natang nih..
dah nak bertolak ke kem SISPA..
isk isk..
xnak join boleh?

Muhammad Rizarul Azim said...

xnak join xpelah aimann.
kita clashh

>.<

Shakina Farhan said...

hanpon kite sama..haha..goodluck ye..;)

Muhammad Rizarul Azim said...

K.I.N.A -
haha. same ke?
bagusbagus. >.<
G900 memang bes kankan?
saya beli 2nd hand je. sy mengidam sjak tahun lepas lagi.
haha. baru beli lepas raya ari tuh.
:D

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com