Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

Petang. Eh, malam dah T.T

Assalam.
x)

petang tadi aku tido. Wow. bangun da pkul 5lebih. *thankyou qis sebab kejotkan abang kau ni haa.
Asar tak lagi. cepat2 aku pergi solat.
kemudian. aku lapau.
makan la kankan?
x)

pergi dapur. okayy. aku pening kepala. xtahu kenapa.
banyak sangat tidooor kott. :p
bukak peti sejuk (xsangka aku tulis peti sejuk T.T ) ,
menyambar sepaket roti canai segera. pada mulanya hanya nak buat telur hancur untuk dimakan bersama roti biasa dan sos. tapi, memandangkan tetel asam pedas tengahari tadi ada lagi, so, makan lah roti canai ni haa.

qistina plak sebok nak makan jugak. ada 3 keping roti lagi.
aku buatkan dia satu, lagi dua aku bedal. satu aku tampalkan dengan telur.

                        *perghh perghh, siap dengan daun pandan kankan ? x)  * gambar hiasan ajelah ! :p

hah, lepas tu aku sangap milo plakk. teringat kt si Arianne yg suka gila kt Milo. ntah ape yg best ntah.
eh, tapi best jugak milo kan? huarghhahahaha. x)

*semalam minum milo; terletak susu pekat lebih. Wow. kencing manis la aku xlama lagi. HAHA

Dah tu, makan. nyumnyum.ak da baca doa rasanya. tapi lapau lagi.
gilaa ahhh.

p/s : Roti canai dan sebagaimana roti telur dan yg seumpama dengannya tak elok dimakan selalu tautau.
kerana, sekeping roti canai sahaja mengambil masa lebih kurang 7 hari untuk dihadam.
haa, kesimpulannya, Jangan makan selalu. :p
aku takpeeee.     >..<

*footer*
-sejak balik, tak keluar rumah pun lagi. malas pulak nk berjalan. baiknya akuu. >.<
-rindu nak bawak Harleyyy.  waaaaaaaaa
-nak update pasal Kumbang Hijau lagi pasni. x)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com