Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

Kembali ke UNIKL MIAT sudaaa

Okay, Assalamualaikum.

Maaf des kepada pengunjung blog Kumbang Hijau kerana saya tiada post baru untuk disajikan kepada anda
=______________________________=''

Saya telah kembali ke UNIKL Miat saya pada Jumaat yang lepas untuk menyambung rutin saya sebagai seorang pelajar di UNIKL Miat.
Okay.
Sambungan tanpa wayar internet di MIAT sedang mengalami proses baikpulih; bermakna saya serta pelajau-pelajau UNIKL MIAT yg laen tak dapek nak online.
Sebab tu eden tak dapek nak update belog dan juga online FaceMash saya.
Walhal telah berjela-jela jenis penulisan yang berterbangan di lubuk kepala hotak saya yang ingin saya hamburkan di blog saya yang kiut bak domo-kun nih.
>.<
Dan berjuta juga repekan yang ingin saya repekkan di blog saya ini.
tapi apakan saya, line internet tadak >.<
InshaAllah satu hari nanti apabila line internet di MIAT telah kembali pulih, saya akan update blog saya dengan banyak banyak post.


HAHA,
oh ya, btw , jadual sem 2 kali ini amat pack dan menimbulkan tensi di kalangan pelajau kelas 2 Aeroplane 1.
(kelas saya okay ?) =______=

Dan, saya juga telah berjaya dengan jayanya untuk mengelak dari menjadi ClassRep untuk sem nih.
kini si Razwan D; atau Razwan Danial telah menjadi pengganti saya .
itu pun dia telah berusaha sekuat mungkin untuk menolak jawatan tersebut.
apakan daya, aura saya telah berjaya menjadikan dia juga sebagai ketua kelas bagi sem ini.
wahahahaha,
tahniah kepada R.D
:p

Okay, untuk maklumat anda semua saya sedang mengupdate blog saya di library UNIKL MIAT.
kadang2 saya online di bilik dengan menggunakan bantuan BerokBand kawan saya yang tercinta iaitu Hariz Hisham. Heee, terima kasih wahai En.Hariz Hisham.

Oh ya, roomate saya pada sem ini ialah Arif Stone; Aiman Zain serta Hariz Mon.
saya?
Azim Riza .  :p :P
Wahahaha.

okayokay,saya juga belajau bahasa mandarin tahu?
kelas pertama kami agak lawak gilaa.
hahaha.
nama kami telah ditukaukan ke dalam bahasa mandarin.
saya telah memilih singkatan Riza untuk ditukaukan ke dalam bahasa Mandarin.
san sebutan nya adalah :

Li-Cha

okay.tu aja yang saya nak merepek pada masa ini.
byebye,.

Ciao 

Assalamualaikum.

Mmmuuaahh

<3
LessThanThree

>.< 
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

syazwanizrashid said...

apesal penutup entry kau mcm perempuan?? =_=""

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com