Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

Heartless

Selamat malam.

hai,. pagi ni saya nak meluahkan perasaan,

sebelum itu, saya sajikan sedikit gambau yang saya suka,
nahhh

 saya nak hadiahkan dia ni.
ya, yang ini


ini post untuk kau.



terima kasih untuk waktu waktu itu.
mungkin macam sekejap, tapi, aku rasa happy. bahagia kot. :p
aku suka sakat kau.  xP
aku suka denga kau cakap.
aku tak tahu kenapa.
aku suka luah sesuatu kt kau.
aku suka denga masalah kau.
aku naik pening denga term-term yang kau hapal smbil kau ckp dngn aku. =,=
ade ke patot kau suh aku hapal menatang tuh.
aku pulak nak amek medic macam kau, gila. hahahahha :p

aku suka part tukau nombor. hahaha.
ta boleh blah >.<
hahahaha.
kau ingt tak ? kau sebok kata nak di-aktivet fb,
>.<
cis kau. aku rasa nak bom kau. hahaha.
aku ingt lagi kau dalam kete sebelah ayah kau. hahahh,
bes gila masa masa tu.

aku tahu kau tahu aku suka makan apa kalau g kedai makan.
ha, singabeng okay ? ingt yg tu gak    :p
HAHA

okay la.
cakap banyak2 pun tak guna.
benda da lepas.
aku akan purapura seolah2 perkara tu sume seperti baru berlaku semalam.

aku tahu aku tak perfect untuk kau.
orang lain tuh, semoga dia bahagia dngn kau.

skang aku baru tahu kenapa kau tibatiba hilang diri.
aku tunggu kau seminggu macam orangt gila.
kau tahu ? tak kan.
hihi.
takpela.
benda dah lepas.

kau kata kau rasa kita tak akan ke mana kan.
aku pun tak tahu.
sbb aku xnak terus amek kata putus trhadap sesuatu.
takut kelak ia akan memberi kesan yg buruk trhadap hidup aku.
sbb tu mybe aku mcm lmbat ke, atau mcm lampi sikit ; dalam buat keputusan.
aku nakl pkir pnjang., ku taknak pisang berbuah 2 kali.

bak kata pepatah, trlajak perahu boleh berundur, terlajak kata, badan binasa.
aku taknak tindak tanduk aku akan memakan diri aku nanti.


okay.
aku tak tahu apa lagi nak merepek.
ya, aku mmg budak kecik.
>.<
aku tahu kau suka budak keci
haha.

oh ya, kau tahu tak, aku amat xpuas hati bila kau xnak bersihkan pasu yg pecah tu eh ?
:p
hahaha. kasihan kucing tu.
semoga kau bahagia dengan kucing tu juga
:D

aku gak terasa nak makan ayam masak merah yg kau masak smpai kawan kau habeskan.
hahahaha.

aku pun xpuas hati sbb kau susah sngt nk beli ubat !
>.<
kata nak belajau smpai india. gedik !
senget !
tapi ubat xnk simpan !
>.<


okay.
dahdah.
lg bnyak aku ingt, lg biol aku jadik.
kau la ni, selalu ckp aku senget,


okay,
aku begerak dulu.
post ini mmg untuk kau. ya, xyah tanya lagi, mmg untuk kau,.
yelahh !!! >.< untuk kau !
tadi pun kau tanya kan bila ak nk updet. okay ak dah updet.


aku tahu aku xperfect. aku tahu ak xmcm dia.
aku xdpt kejot bngun pagi  , n so on lah
:p



juga,terimakasih sbb sudi call aku. selalu.
aku sayang kau.
ya, aku sayang kau.

tapi, let me sayang kau in my own way.
biar la aku berpura2 yg kau sayang aku.
:p

bye !
assalamualaikum.

**aku taktakot pun bila ayeez warn aku.**
:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

j-iwang!

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com