Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

Rizarul hari ini

Assalamualaikum

>.<

oh oh, sudah lama tidak meng-hapdet blog nih.
oh oh.
>.<
nak kata busy, busy la jugak, tapi xsangat.
lol

haih.
apa nk story eh ?
T_____T

oh oh, im engaged.
:D
with who ?
adalahhh
:p


 

oh btw, ni dah masuk separa sem yg kedua dalam sem nih.
which mean, xlama lagi dah nak final. dalam bulan 6 dah final.
oh oh.
T_T



studystudy.
nak kene dapat atas dr 3.5 niii.
klu las sem dpt 3.69 , sem ni xtahuu laaaa
T___T

kalau onlinee fb harii harii, pi like banyakbanyak kt like page tuh,
alamatnya menurun lah result aku kali nih.
kene berubah jadik rajin ASAP nihh.
T___T


*WTB* - Kit Perubahan Diri Dari Malas ke Rajin !
Call me ASAP !
=='

okay. habes cakap pasal rajin dan malas.
>.<

oh oh, ingt tak cerita aku dulu pasal HD aku yg masuk workshop awal bulan satu harituh ?
haaaaa.
2 mgu lepas dah siap dah.
dah pi amek bawak balik melaka.
sume skali kene around 2k something
=.=
tukau tayau depan, tukau itu, ini, ; mana tak mahal kalau tayau depan je dah bratus-ratus.
yg paling takleh blah, brader kt harley tu cakap,

 "tayau depan tu nasib baik dapat murah sikit"
 "berapa?"
 "8ratus lebih"
 ".."    ....  "ohhh, okaylah tuhhh"         T______T

Cheesseeee !

Oh oh, terima kasih kepada Azfar Maxx, Hariz Hisham serta Ariff Mokhtar sbb sudi hantau aku dan ayah aku pi Harley PJ arituuh
>.<

Lepas mereka hantau my dad and I pi Harley PJ, dorang pun dok sat tngok moto2 kat situ.
Azfar a.k.a Apai tekejot gila =='
Ariff da mula dah imaginasi liau die nak bawak VRSC
Hariz cool je. =.=



Oh oh, kendian, mereka pulang, dan sy dan ayah sy pong pulang ke Melaka.
=.=
spanjang perjalanan kami pulang ke melaka, H U J A N kottt.
lebat gilaaa.
dah la aku pakai baju lengan pendek.
pakai selipau je.
dengan helmet fullface aku yg takde visor lagi.
hah, bayangkan je lah.
ayah aku bawak dalam 100-120 gitu.
agak sejukk laaaaa
=.=
ayah aku ada baju hujan, so its okay for him, i guess ?  :p
ahaha

kiteorang jalan non stop dari harley pj.
oh oh, berenti kt perhentian sg besi je, makan sat, then isi minyak.
pastu terus jalan samppaii lahh umahhh.

oh oh, tangan ku menggigil-gigil campur kekebasan kottt.
terus masuk bilik air, mandi, pastu teeddoooooooo
>.<

papepun, seteruk mana pun, tetap syioookkk naek HD
:D :D :D

one day, nanti nak bawak HD mai MIAT lagi
:D


okay okay.

apa lagi nak storyy ?
ahah.

tiba tiba teringat kaykay.
hai kaykay
:P

oh oh, madu kau dah nak habesss.
:P
tu jeee.

kthxbai kaykay  :p

oh oh. x lama lagi elaun mara masuk laaaaaa.

:D :D
saya nak beli domo.
ada jual kat dataran pahlawan, medium saiz, 49.90
okay tak ?
ngehehehe.

nak beli nak beli !
nak sama macam orang tuu.
yang ada pinkkk domo
:P :P :p


*tiba tiba teringat spongebob dan patrik*
:|
sy tunggu awak tulis blog ya ?
*****









oh oh, teringat Nissy dan Umi
- :D :D hai korang duaaaa
:p


okay,
dah cukup aku merapu.
nanti aku tulis lagi.

Bye Bye Azim ~~~
:P


Assalamualaikum
:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

domo??? patrick??? spongebob??? xpaham

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com