Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

Live your life to the fullest

Kawe, zaman remaja, gunakan sebaiknya.




tak payah nak stress stress macam orang gila kalau ada masalah dngn bf/gf.
senang cter, xyah ada. xyah ada crush lagsung !
sebab nanti if she / he did something yang korang tak suka, nanti korang komfem macam sedih.
mungkin separu hati korang akan cuba deny perasaan sedih.
yg berjaya deny tu, tahniah la.
kalau macam aku ni, tak kuat.
xmampu nak hide perasaan tu.

O V E R  S E N S I T I V E






Ya aku memang sensitif. sebab tu kalau orang tu buat apa apa, aku bole sedih                                                                                                                                                                                                                                                                         bagai nak gila.
kepada yang kenal aku mcmana; thanks sbb memahami aku.
oh ya, bukan bagai nak gila, mmg dah gila.
aku juga tend to do something yang gila bila aku dah gila.
faham ? okay itu seperti satu hiperbola.
tapi itu lah realitinya.
nasib baik aku ada Hariz Hisham.
thanks. dia amat memahami aku.
walaupun Zulfahmi merupakan teman sejenis aku, Im Sorry Fahmi. :p

okay itu out of topic
T.T

apa yg ak cuba nk smpaikan is, dont waste your youth time with these love-love thingy.
aku pun ada la crush kt minah ni, then die plak mcm buat hal, i mean bukan buat hal dngn aku,
cuma ak yg mcm over kot. padahal dia xd pape. HAHA
sebab ak ni sensitif.
>.<
lepas tu dngn minah yg ni plak buat ak mcm , err, sampah kot?
nak, amekkk. taknakk, buanggggg. aku seperti dibiarkan ibarat gurun yang tandus yg menanti air hujan turun setelah berkurun tak kene air   =.=

setelah diperlakukan mcm tin air, tin sardin, sampah sisa makanan; aku decide.
malas nak fikir pasal pasal benda ni.
aku cuma akan setia pada die sorang saja.
walaupun kami tiada apa apa relationship,  *itu xpnting rasanya*,
aku akan terus menuggu dia.
walaupun kami jarang berhubungan, aku tau yg dia tahu aku menunggu dia.

maaf kalau post ni macam jiwang atau emo.
aku pun baru lepas tak puas hati.
aku rasa aku nak pergi setiap pelusuk bumi dan jerit kuatkuat yang aku sukaaa sangatt dengan apa yg dia buat kt aku. terima kasih sebab buat aku patah hati, **ohhhhh snaaapp** , buat aku mcm orang gila, kecewakan aku, buat aku mcm apa plak eh, nanti la aku pkir.  >.<

aku dah banyak merapu.
tapi aku belum puas.
aku nak luahkan segalanya.
tapi aku xtahu apa lagi yg bole aku expreskan melalui penulisan sampah aku ni.


oh ya, kepada Strowberi Cinta, terima kasih banyak banyak.
Uve give me a new hope. :)
kepadaa Aisyah Ali ; rindu nak gelakkkgelakk macam orang gilaaa. HAHAHA <3
kepada Nisreen ' Nissy' Afifah, HAHA, nanti kita date lg dngn Fatin Syahirah ya ?
kepada Aina Nadiah; kita date semalam takde gambau pun kan ? HAHA
nak gambaaa wehhh  >.< nanti kita lawan bolingg yaa?
kepada Ziela Salih; anda gedik ! :D
kepada Siti Khaliana; mana kau weh? aku rindu kau kott. HAHA . dahla sesat masuk mimpi akuu :p  <3
kepada Amirah Zamri -  kau gedik. hahahaha. ak nak sakat kau lagi boleh ? :D :D 
kepada Siti Adlina Khalid ; hahaha, nanti kitaa dateee kasi azim shooot gambau inaa bnyak2 . :p
kepada Any Nabila plak ; kau sombong ! HAHAH
kepada Putri ; awak lagiiii sombonngggg. HAHAHA
to Cindy Illona ; hahahaa, kamu jangan marah saya sih. internet di sini agak poor resepsinya. jangan dibilang saya sombong ya ? :D :D
kepada Nurizzati Mdz ; HAHAHA saya rinddduu awakkk. lamaaa takk cakapp2, gosiiip2. HAHA
saya nak bom seremeban jugakkk >.<  <3
kepada Mel; sori ak x wish besday kauu. nanti kita datee ehh :D :D
kepada ARIANNEEE >.<   ; silaaa beli brokbenn baruu.
HAHAH. dan sila jgn lupa aku dalam list kauu >.<  :p   <3
 kepada Ain ; >.< balik bagitahuuu. Azim nak operate your phone. HAHA. bila free nanti bg G900 plak, kasik azim operate jadik iPhone. Heeeeeeeeeeeeeeeeee >.<
kepada Atiqq; andaaa sombonggg sangatt sangatt   >.< rindu awak tau ! :p
dan last but not least; always in my mind; miss Zahra Featheringill; saya rindu awak. HAHAH >.< 
exam betol2 jawab naaaa. :D :D :D jaga diri lekklokkk :D :D :D   <3
okay sorry takde nama laki.saya nak menggedik.
takpe kan ?
oh ya, cakap la pape yg korang nak.
hidup aku pun. HAHAHAH

Enjoyy youur lifee bebehhh.

terlupa plak !

orang pling penting niiii
>.<



kepada akak akak yg dah tuaa :p
Akak Bibi Syafinah dan Akak Ismylia 'Miranda' Anis 'Cosgrove' ; 
thanks for you nasihat. esp bibi. :D :D
thankkssss.seriusly wake my mind up.

byeebyeee
Assalamualaikum
:D :D :D



alamaaakkk.
kene edit post niii
>.<
lupaa tira azhar !
HAHAHAHAHA
ramai sangat rakan perempuannn. HAHAHAHAH
tira; maaf ya ? nanti kita date. xpe, rumah kita dekat2 jee :)
kau lah pling brtuah di antara dorang sume sbb dkat dngn ak. HAHA
kau dpt naek kumbang hijau aku, ak pnye HD lagi, lepastu aku kan kau pnya jacob.
:p jangan majokkk ehh eh eh eh   >.<
sayangg kauuu  <3
heeee


okay bye !
>.<

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Anonymous said...

oi, forgetting me eh? kau kenapa ni...

Anonymous said...

terharu bile ade name i kat ctuuu.makasi ajiem .teruja nih HAHAHAHAH :P
_ina_

Muhammad Rizarul Azim said...

HAHA, terhariii sngt nampaknyaa inaa nihh
HAHA
>.<

Anonymous said...

:)

ABA said...

HAHA. Rindu nak dengau azim gelak sorang sorang mcm org gila. Bukan aisyah okayy :p

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com