Best view in Mozilla Firefox 3.6 / Chrome / 1366 x 768 & Photobucket

MY LOVE !

Kenangan Manis 2010 [part 1]

Assalam.
sebelum masuk tahun baru, nak citer sikit pengalaman manis 2010
boleh?
Heee.

okay, pertama sekali.
saya ni peminat setia Fly Fm.
start ketagih FlyFm masa form 3. :p
Smpai la form 5,then until now. :p
masa form 4,form 5, selalu je call pagi2, jawab soalan dlm contes Dead or Alive.
HAHA.
saje buang kredit.
nanti die bg 3 nama, then kita teka, Dead or Alive ! >.<
hahaha. ada penah sekali, menang, dapat tiket g tngok wayang cter ap ntah dkat Pavi.
:D
tapi hari sekolah kot, dahla ak kt Melaka. haha.
so, lepas tu, ak nekad, ak call, xnak menang. saje je nk msuk radio. HAHA
:p bnyak kali gak ak masuk. dalam 4-5 kali.
haha.
radio tu sentiasa je on dalam bilik aku.
kalau ad lagu bes, smbung hometheatre dalam bilik, then pasang kuat2.
lepas tu mama marah. hahahaha . :p

Fly FM Cash Call
haa, korang ingat tak prtandingan ni ?
ak masuk masa form 4.
eheh, cash call ni senang je, just answer ur call dengan cakap fly fm xsilap.
kalau betol fly fm yg call, then u answer dngan fly fm, so, anda dapat lah cash.
ikot brapa ribu yg ada pd masa tu.
aha.

ada satu petang ni, saya baru balik dr sekolah. smpai ruma, sy terus berkejau nk online. sambil lupa nk naek atas dan on-kan-phone. 
dah online, baru g naek atas amek phone.
bukak2 je, ada dpt msg dr maxis; misscall from 03-7724xxxx .
.....
eh, itu no fly fm !!!!
>.<
ohh, aku sungguh menyesal sbb kejaukan nk online.
kalau amek fon dulu, mesti dah bole menang berapa ribu entah.

okay, tapi tak give up lagi ! >.<

Fly FM Double Whammy

tahun 2010.
dah dekat 2 tahun peristiwa di atas berlaku. >.<
dendam masih membara !  menjerit : Aku nak menang jugakk!!! >.<
HAHA.
dapat tahu ptandingan ni masa nak check top english song chart kt Mesiaa.
sbb masa 2010, da kurang sikit dnga Fly Fm.
yelaa, kerja lagi, then da masuk u, macam susaa laa.
dalam kete pulak ayah n mama dengar Sinar.   -____________-"
kira masa ni dah xsetia dah dengan Fly.
HAHA
bila dpt tahu prtandingan ni, kene la setiaa kejaapp.
sbb nk REVENGE ! nak menang duet ! >.<

Hari khamis. first try to call.
masa ni dalam kete, otw ke seremban brsama kawan. sy nak blik melaka, dia nk hnta sy ke Bas Seteseenn di seremban. >.<
dnga Fly. Then dia tiba time to call.

oh ya, prtandingan dia macamni :
dia ad bg few artist. then bila dengau mana2 lagu artist yg disenaraikan ni ;dimainkan 2kali berturut-turut, sila call Fly Fm (03-7724 1144)
antara artisnya ialah
Bunkface, Katy Perry, Wonder Girls and Tokio Hotel. kemudian ditambah dengan Katherine McPhee xsilap.
>.<
so, kalau mana2 artis ni punya lagu keluar brturut2, sila call Fly Fm dengan segera !
heeee

okay, smbung cerita dalam kereta td.
bila tiba time nk call, Azim call lah.
"tut,tut,tut" (bunyik line busy !)
kecewa. hahahaha.
xpe, baru kali prtama. lagipun yg ni menangnya hanya RM1000. :D

*mgu depan* Hari Jumaat,
okay nex try, Azim di rumah kawan Azim. masa tu da lepas magrib xsilap.
azim penat mncarik siaran radio. nsib baik dapat.
okay. 10 min denga, tiba2 keluau lagu ...
ahah ! Hot and Cold !
okay,okay.sabauu.
*smpat menyanyi lagi sambil joget macam Beyonce*

habes lagu ni, lepas tu. jengjeng,
*kt tangan dah ready untuk tekan butang dial no FlyFM*
keluau lagu,,,
 SITUASI !
tanpa berlengah, terus aku call !
...
(tuut ..tuuut ..tuuttt..)  - bunyik line tak busy !!! yaaayy !! >.< aku macam tak percaya !!

kemudiaan.

..
"FlyFM, hello, who is this ?"
..
"this is Azim"
..
"okay Azim ure the lucky caller to go through the Double Whammy ! Congratulations !"
...
"ouh okay ! thankss :) "  (  :D Big Grin. a Big one )

"okay Azim, now tell me the song; the title and the artist"
..
"Katy Perry, Hot and Cold... "
..(my hand is very coollllddd  >.<)
"and Bunkface, situasi ?? "

..
"are you sure Azim? "
..
"err, yeah, im sure. hehe".


teeeett !!
bateri habes !!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
aku cepat2 pergi pinjam phone kawan aku, then aku call fly fm balik.
then dia kate, 'nasib baek u call, we'were about to give it to another caller..'
aku legaaa,.
then we start all over again.
and ak pndekkann...

..
..
"well Azim, CONGRATULATION !! u have just won RM1,000 ringgit!"
..(stil tekejot ! )
"yahoo, thanks you !"
..
"wait Azim, because this is the bonus hour, and you are the very very last caller for this competition, we're giving away RM3,000 !"
..
"whatt ? hahaha yayay ! yes yes, aku kayaa !! aahhaha"
..
*aku menjerit kot cakap aku kaya*
HAHAHA

*jules and prem ketawa gila bila ak cakap 'aku kaya' . hahaha*

ohh, besnyaa, dapat 3k , dan dendam 2tahun telah dibalas! ahahhaha
aku sangat gembira.
then, few min later, ak dngan suara ak sndiri dalam radio macam orang gila.
hahaha.
then, fly fm call balik, asking for few detail and mereka kata check will be ready before raya.
:)

then, bila check da siap, saya pergi amek kt Seri Pentas bersama rakan-rakan saya.; Arif, Hariz dan Aliff.
:)
heee
Rm 3k. likelike.
gambau check tu dalam phone ariz plak.
>.<
aha.
yg pnting dapat duet raya dr Fly FM !

heee.
thanks Fly, thanks Katy Perry, Thanks Bunkface!
*thanks kpada Syahmi sbb pnjamkan ak phone kau !:)
heeeeeeee



macam2 saya beli dngn duet tu.
haha . sy beli fon, juga saya pasang radio ke dalam Kumbang Hijau saya, macam2 lagi lah
:)

okay, tamat part 1.

Ciao,
Assalam


*tiba2 minat plak kt Katy Perry* sy suka gmba2 yg ni. haha. sbb mcm sopan sikit. :p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Im craving for ur words. ;)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com